یهــ روز خوبـــ

✘ یواشکـــی هـــآمون ✘
✘سلـــــآم ما دوتـــآ ( ستـــ☆ــآره و علــ❤ــی ) میخوایم از یواشکـ✘ــی هـــآمون بگیـــم

 

سلــــآم ...

امروز مثه اسکولا پاشدم رفتم مدرسه !

مدرسه هم زنگید به سرویسامون که بیاد و ببرتمون خونه هامون !

سرویس که مارو گذاشت دم در خونه جیم کردم و یه تاکسی گرفتم رفتم دفتر کار آقامون

یه ذره بهم ریخته بود .. بهش گفتم سه شنبه میام با کمک هم اینجارو درست میکنیم

بعد از یه ساعت بهش گفتم که منو ببره خونه ..

در کل روز خوبی بود ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت12:13---1 خرداد 1392

salam asisam man mahlam mishnasii k dost shadii khiili web khojeli darin b hardoon tabrik migham b paye ham pir shiin

نه متاسفانه نمیشناسمتون ممنون



eli+yas
ساعت22:33---23 ارديبهشت 1392
kheyli webe ghashangi dari halaleton man ke kheyli khosham omad

ساعت22:42---22 ارديبهشت 1392

یوهاهاهاها سه شنبه منم میام سر خر میشم

پاسخ: بیا



tati-lancer
ساعت20:40---22 ارديبهشت 1392
هه...هه...مگه علی دفتر کار داره؟؟؟؟اصی بهش نمیاد....
پاسخ: آره عزیزم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, | 18:14 | setareh |